måndag 1 juni 2009

Typiskt

Murphys lag, eller lagen om alltings jävlighet som den mer bekant brukar kallas, slår till igen. Vi har årets finaste dagar men jag måste sitta inne och skriva klart en vetenskaplig artikel och som pricken över i har jag fått en kraftig förkylning. Och som om inte det var nog så är det dessutom är det sista veckan i skolan med allt vad det innebär. Antagligen lär jag väl bli så sjuk att jag inte kan vara med på någonting denna vecka och får istället ligga i sängen och snörvla och hosta.

Jag är faktiskt riktigt jävla bitter just nu. Jag skulle betala dyrt om någon kunde ta och fånga alla förkylningsvirus i hela världen, stoppa dom i en låda fylld med analklåda och nötkreatur som spelar Tomas Di levas samlade verk på nyckerlarpa för att sedan gräva ner den.

Fan för förkylningar!

4 kommentarer: