måndag 22 juni 2009

Göteborg och AC/DC

Det var några dagar sedan jag skrev något här nu. Det beror på att jag flängt runt i Sverige de senaste dagarna. Midsommarafton firades i Djura av alla ställen, men det var fantastiskt roligt och maten var otroligt god.

I nuläget är jag nyss hemkommen från Göteborg och en fantastiskt bra konsert med AC/DC. Gubbarna kan fortfarande rocka ordentligt hårt. Angus Young är en ren och skär underhållningsmaskin när han skuttar runt över scenen och ger precis allt hela tiden. Nu efter att ha sett AC/DC förstår jag inte varför jag inte sett dem tidigare. Men jag kan nästan lova att det kommer att bli fler gånger i framtiden.

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken vart du har varit i Djura!? Undran kommer från en fd Djurabo

    SvaraRadera
  2. På en gård tillhörande Anna Timfält. Hennes pappas barndomshem tror jag. :)

    SvaraRadera