torsdag 4 juni 2009

Slut?

Imorgon är den absolut sista dagen på min utbildning. Dessa tre år har gått så otroligt snabbt, jag vet inte riktigt var de tagit vägen. Det känns lite vemodigt att det är över nu, samtidigt som det känns skönt att man klarat sig genom utbildningen (om nu det sista arbetet blir godkännt vill säga).

Jag har träffat många intressanta och trevliga människor under resans gång. Det har varit ett rent nöje att få umgås med dessa människor och jag hoppas att det kommer många fler tillfällen då vi kan träffas.

Blir nästan lite sentimental här märker jag. Men det kanske inte är så konstigt men tanke på allt kul man varit med om de här åren. Men än är det inte slut, avslutningsfesten på lördag lär bli årets fest kan jag tänka mig. Ska bli otroligt kul.

1 kommentar:

  1. Åh Chrisoffer, jag förstår om du kommer sakna mig ;) Grattis till examen!

    SvaraRadera